Kursy

Nasze kursy przez Internet

Wykładowca: mgr Agnieszka Tyniec

Cel kursu: celem głównym szkolenie jest przygotowanie uczestnika do organizowania wczesnej i systematycznej pomocy dzieciom zagrożonym nieprawidłowym rozwojem. Uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności umożliwiające prowadzenie działań w zakresie wczesnej interwencji i wspomagania rozwoju, pozna metody diagnozowania rozwoju dziecka i metody terapii stosowanych w pracy z małym dzieckiem, nabędzie umiejętności w zakresie planowania i realizacji indywidualnych programów zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dzieci oraz oceny skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie

Program kursu:

  • ustalenie wspólnego rozumienia pojęcia rozwoju oraz celów wspomagania
  • wczesne wspomaganie rozwoju-regulacje prawne
  • podstawy do objęcia dziecka wczesnym wspomaganiem rozwoju
  • funkcjonowanie centralnego układu nerwowego oraz specyfika uczenia się dziecka, kluczem do tworzenia skutecznych programów wspomagania rozwoju
  • elementy diagnozy poszczególnych sfer funkcjonowania dziecka
  • współpraca z rodzicami dziecka objętego programem wczesnego wspomagania rozwoju
  • przebieg wczesnego wspomagania i szczególna rola nauczyciela w tym procesie
  • przygotowanie programów wczesnego wspomagania: cele ogólne i szczegółowe, metody, założenia i ewaluacje
  • nurty metodyczne we wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka

 

Adresaci: nauczyciele, pedagodzy i psycholodzy pracujący bądź planujący pracę z dziećmi zagrożonymi nieprawidłowym rozwojem

Metoda kształcenia:

Nauczanie odbywa się za pośrednictwem sieci Internet. Szkolenie realizowane jest indywidualnie w modelu asynchronicznym. Oznacza to, że naukę można rozpocząć w dowolnym momencie i pracować w dogodnym dla siebie czasie. Nad szkoleniem czuwa nauczyciel, który motywuje uczestnika szkolenia poprzez ocenianie jego prac oraz odpowiada na jego pytania. Uczestnik szkolenia, podobnie jak w tradycyjnych formach kształcenia, może wykorzystać kontakt z nauczycielem zadając mu pytania, prosząc o wyjaśnienia, itp.

 

Szkolenie kończy się uzyskaniem dwóch zaświadczeń:

  • Doskonalenia zawodowego nauczycieli
  • Nabycia umiejętności wykorzystania technologii informacyjnej w pracy nauczyciela

 

Forma zaliczenia: przygotowanie własnego programu wspomagania rozwoju dziecka w oparciu o opis funkcjonowania dziecka

Liczba godzin szkolenia odpowiada: 16 godzinom realizowanym w sposób tradycyjny

Najkrótszy możliwy termin ukończenia szkolenia: 7 dni

Maksymalny termin ukończenia szkolenia: 30 dni

Wykładowca: mgr Agnieszka Tyniec

pedagog, specjalista pedagogiki wczesnoszkolnej i terapii pedagogicznej, terapeuta zajęciowy, doradca zawodowy, trener, informatyk. Ukończyła pedagogikę wczesnoszkolną na Wydziale Nauk Społecznych  Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, doradztwo zawodowe w Wyższej Szkole Pedagogicznej Towarzystwa Wiedzy powszechnej w Warszawie oraz informatykę w Wyższej Szkole Zarządzania i Administracji w Zamościu. Ma na koncie liczne szkolenia dotyczące pracy terapeutycznej z osobami niepełnosprawnymi, autystycznymi oraz zaburzeniami psychicznymi, a także szkolenia z doradztwa zawodowego, szkolenia z pracy z uczniem w klasach 1-3. Aktualnie nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej w szkole podstawowej oraz nauczyciel informatyki.

WZÓR ZAŚWIADCZENIA - pokaż

CENA: 120 zł

ZAPISZ SIĘ

Kontakt

  • Zamojska 47
    20-102 Lublin
  • 81 441 33 11
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.