Kursy

Nasze kursy przez Internet

Wykładowca: mgr Agnieszka Kalinowska

Informacje ogólne na temat kursu:

Kurs składa się z części teoretycznej i praktycznej w formie zadań do wykonania. Moduł teoretyczny podzielony jest na siedem jednostek lekcyjnych. Każda składa się ze wstępu, wykładu i bibliografii. Część praktyczna stanowi uzupełnienie modułu teoretycznego i ma uczyć wykorzystania w konkretnych sytuacjach wiedzy przyswojonej po przerobieniu części e – learningowej.

Problematyka kursu:

Kurs skierowany jest do pracowników jednostek oświatowych, którzy nie zajmują się zawodowo Public Relations. Ma w sposób przystępny i poparty praktycznymi przykładami przybliżać jeden z aspektów promocji szkoły, a mianowicie Media Relations (kontakty z mediami). Kursant ma dowiedzieć się co oznacza współpraca z mediami, jak znaleźć właściwego dziennikarza i czego taka osoba może oczekiwać od pracownika szkoły. Uczestnicy zajęć mają również dowiedzieć się jak rozmawiać z przedstawicielami mediów, o czym ich informować i jak często.

Sporo uwagi podczas kursu zostanie również poświęcone promocji szkoły w internecie w formie stron www. Uczestnicy dowiedzą się dlaczego warto mieć ciekawą stronę internetową i co w kontekście współpracy z mediami powinno się na niej znaleźć. Część teoretyczna zakończy się wyszczególnieniem wad i zalet bywania w mediach.

Wśród zadań w części praktycznej znajdzie się między innymi scenariusz rozmowy z dziennikarzem. Kursant będzie również odpowiadał na tzw. trudne pytania. Stworzy także własny projekt media relations dla swojej placówki oświatowej i przygotuje książkę z adresami i telefonami do mediów ze swojego regionu.

Adresaci:dyrektorzy szkół i placówek edukacyjnych, pracownicy oświaty, nauczyciele, prowadzący szkolne gazetki, wszyscy zainteresowani, którzy chcą się dowiedzieć więcej na temat promowania szkoły w mediach i korzyści jakie z dobrej współpracy z mediami mogą płynąć

 

Metoda kształcenia:

Nauczanie odbywa się za pośrednictwem sieci Internet. Szkolenie realizowane jest indywidualnie w modelu asynchronicznym. Oznacza to, że naukę można rozpocząć w dowolnym momencie i pracować w dogodnym dla siebie czasie. Istotą tej formy kształcenia jest sposób komunikacji z/między uczestnikami. Nad szkoleniem czuwa nauczyciel, który motywuje uczestnika szkolenia poprzez ocenianie jego prac czy też odpowiada na pytania. Uczestnik szkolenia podobnie jak w tradycyjnych formach kształcenia może (chociaż nie musi) aktywnie wykorzystać kontakt z nauczycielem zadając mu pytania, prosząc o wyjaśnienia, itp.

Szkolenie kończy się uzyskaniem dwóch zaświadczeń:

  • Doskonalenia zawodowego nauczycieli
  • Nabycia umiejętności wykorzystania technologii informacyjnej w pracy nauczyciela

 

Forma zaliczenia: wykonanie zadań, zaliczenie na ocenę pozytywną testu sprawdzającego.

Liczba godzin szkolenia odpowiada: 10 godzinom realizowanym w sposób tradycyjny

Najkrótszy możliwy termin ukończenia szkolenia: 2 dni

Maksymalny termin ukończenia szkolenia: 30 dni

 

Wykładowca: mgr Agnieszka Kalinowska
absolwentka filozofii na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz studiów podyplomowych z zakresu Public Relations na Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji, dziennikarz z ośmioletnim stażem, od 5 lat współpracujący ze świdnickimi i lubelskimi placówkami oświatowymi, specjalista ds. PR, trener prowadzący szkolenia m.in. na Wydziale Nauk Społecznych KUL.

WZÓR ZAŚWIADCZENIA - pokaż

CENA: 100 zł

ZAPISZ SIĘ

Kontakt

  • Zamojska 47
    20-102 Lublin
  • 81 441 33 11
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.